Pages

24 Temmuz 2012 Salı

Aşırı Duygusal Seviyeler


Bu benim hayatım sadece bu hızlı altı ay olmuştur roller coaster göstermektedir. Duygusal olarak aşırı yüksek ve dipsiz düşük seviyelerinden sürekli aşağı yukarı olmuştur ve oldu. Bu benim iş hayatı üzerinde etkisi oldu, ben tam olarak odaklanmak için duramayacak bir süre geçti ve sadece belirli görevleri yapabilir. Ayrıca, enerji ve hayatıma değer katan aktiviteler ve hobiler yapmak zihinsel kapasiteye sahip değildir. Bu insanlar bir sürü görmüyorum şeylerdir. Ben insanları gördüğünüzde, hemen hemen herkes benim annem yapıyor nasıl sorar, ama sadece küçük bir sayı daha sonra yapıyorum nasıl isteyin.

Belki de kanser ile yaşam halkına destek olanlarınız için, sana sen kendinize bakmak ve yol başkanlığında duygu ezici dalga önleyebilirsiniz sağlamak için kullanabileceğiniz üç önemli ipuçlarını paylaşmak için gidiyorum:

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text