Pages

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Domuz Pastırması


Biz zamanda tadının güzel açlık üzerinden almak için sadece bir şey vücudumuzun içine koymak ve ne değildir önemsemeliyiz. Biz, bizim için daha iyi bir şey için olmak için elimizden lezzetler ayarlamak olabilir. Seni bilmem ama ben hayatım boyunca yeme birçok farklı gıda stilleri yoluyla olmuştur. Ben fındık, tohum ve salatalar faz üzerinden gitti. Ben bir vejetaryen oldu. Ben Üniversitesi'nde geçirdiğim zaman boyunca et ve zengin besinler çok yedim. Ben kızarmış patates ve biftek ve mülayim bir çiftlik tipi diyet ile yetiştirilen edildi.

Bu benim için iyi değil çünkü ben gibi bir şey yemeden uzun bir süre gidebilirsiniz. Ben 20 yıldır domuz pastırması veya süt yoktu. Ve ben bu gıdaların hem de seviyorum. Yani ben bir şey bildikleri onlar için iyidir göre kendi diyet değiştirmek için kendilerini eğitebilirsiniz inanıyorum. İnsanlar fast-food veya şekerli yiyecekler yemek zorunda değilsiniz.

Bu kanser hücresi diğer tüm hücreleri yapmak gibi ölmek değil gibi görünüyor. Bizim hücreleri ölür ve daha oluşturun. Değil kanseri. Oysa kanser bu özel bileşimi ile tanışır zaman kanser hücresi obliterates ki bu bir enzim var.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text