Pages

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Hastalara Destek Vermek


Hastanın etrafında geniş bir destek ağına sahip olduğundan emin olun. Benim Annem onu ​​farklı şeyler yapmak yardımcı olabilir onun tüm çevresinde bir sürü insan vardır. Benim görevim duygusal destek sağlamak ve o depresif veya üzgün olduğunda onunla konuşmak etmektir. Kardeşim o gitmek için ağlıyor ve beni duymak için uygun olmayan şeyler hakkında konuşmaya başladığında arkadaşları onu destekleyebilir gereken yerde onu sürebilirsin. Etrafında bu destek ağına sahip olmak size kapalı basıncı alır bütün olması ve hasta için her şey bitecek.

Yapabileceğiniz ve rahat yapıyor sen neyin çevresinde yerinde sağlam sınırları vardır ve hasta için bu iletişim. Ben bir şapka olmadan onu görmeye ve ağlayabileceği görmek beni rahatsız yapar saygılı bir şekilde, benim annem için açıkladık. Ben rahatsız değilim, o zaman etkili onu desteklemez. Bunu bilerek, o ağlamaya gerektiğinde açabilirsiniz kim bilir, o da bana etrafında bir şapka giyer. Düşünmeniz gerekebilir Diğer sınırlarını yapılması gerekenleri göz çevresinde olabilir zaman hasta kendileri için bakamadığı. Net sınırlar olması yapmanız değil veya başaramadığı ki sorumluluk almaya kalmaz, ve can uygun kaynak bulabilirsiniz. Bu, daha iyi bir hastaya bakımı sağlayacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text